mandag 23. januar 2012

ENDELIG I GANG IGJEN

Da var første trenings økt på, jeg vet ikke hvor lenge, overstått. Gud for en deilig følelse å endelig være igang igjen. Har sparka meg selv bak mange ganger, men denne gangen må jeg har spaka hardt nok. Nå sitter jeg å er storførnøyd med at jeg har gjort en god hjerning ovenfor meg selv. Føler meg bedre alerede, så da var bare utfordringen å fortsette så ofte som mulig.


...Skal også begynne å spise sunt, ihvertfall sunnere. Prøve å ikke spise godterier og drikke brus, heller ta meg noe frukt eller grønt, og drikke vann. Klarer jeg å holde meg ett par uker vil jeg nå tro at jeg klarer det. Å klarer jeg ikke motstå fristelsen en dag er det viktig å fortsette på det sunne videre...hehe..jaja, lettere sagt en gjort, men skal ihvertfall gjøre et forsøk.



Ingen kommentarer: