torsdag 23. februar 2012

DA BLE JEG FORNØYD MED GANGEN..









Etter at Preben og jeg kjøpte nye komoder i julegave til oss selv kom inspersjonen sigene til meg igjen..Endelig kom ideene på løpene bånd..

Her har jeg bruk barnetøy etter Vegard, Preben og meg som insperasjon til dekorasjon på den store komoden nede...Skoa er mine første sko, og vintesko..Genseren som ligger på den gamle symaskinen har oldemora til Vegard og Henrik strikka til Vegard da han var liten,og dåpsdressen som Vegard brukte i selskapet etter han var døpt henger på veggen med Prebens små hekla babysko. Henrik fikk aldri brukt dressen til dåpen sin, selv om det var det som var meninga...men dressen ble forliten gitt... Gøy å kunne bruke disse klærene på denne måten i stede pakke det vekk og glemme det.


Gøy å endelig få noe nytt å begynne å vri hjenen på, hva og hvordan skal ting plaseres...Nå fikk jeg siste brikke på plass, lurt lenge på hva jeg skulle sette på dette bordet som har stått uten noe,helt siden julepynten ble fjerna.Men med å sette denne gamle Frydenlund øl kasse med satrinlys i flasker og litt pynt ...og i stolen ligger et hekkla sengeteppe som min kjøre mormor har hekla til meg...utrolig gøy å ha...Ble riktig koslig.

Ingen kommentarer: